W celu pozyskiwania zapytań dla naszych klientów wykorzystujemy dwie najskuteczniejsze metody: Email Networking oraz Lejki Konwersji.

Poniżej znajdziecie przykładowe realizacje z różnych branż.

45 bardzo zaangażowanych leadów

Oprogramowanie dla kontroli jakości

Innowacyjne rozwiązania często trudniej sprzedać, bez sporych nakładów na edukację klientów. W tym przypadku jakość oprogramowania klienta, potrzeba rynkowa oraz sposób kontaktu idealnie do siebie pasowały.

Cel kampanii

Klientowi zależało na dotarciu do firm produkcyjnych z branży spożywczej, które prowadzą kontrolę jakości w manualny lub półautomatyczny sposób.

Celem było zainteresowanie osób decyzyjnych zautomatyzowaniem procesu kontroli jakości poprzez wykorzystanie oprogramowania dostępnego w subskrybcji.

Zakres geograficzny: Polska

Strategia

Wyzwaniem było stworzenie jakościowej bazy odbiorców, którzy są na odpowiednim etapie rozwoju. Docierać chcieliśmy do kierowników działu kontroli jakości oraz osób z zarządu odpowiadających za ten obszar.

Określiliśmy rezultaty, których te osoby oczekują na swoich stanowiskach i odpowiednio zaprezentowaliśmy zmianę jakiej doświadczą po skorzystaniu z oprogramowania klienta.

Realizacja

W ciągu 3 tygodni potencjalni klienci otrzymali profesjonalną, sekwencyjną komunikację.

Dzięki zastosowanej taktyce Unikalny Open Rate wyniósł aż 75%, a 21% osób z bazy odpowiedziało na komunikację. Ponad połowa odpowiedzi była pozytywna, a na rozmowę lub spotkanie skonwertowało 45 osób.

%

Unikalne otwarcia maili

%

odpowiedzi

%

HOT leadów

48 HOT LEADów
w 2 tygodnie

Produkcja z tworzywa sztucznego

Praca dla tego klienta była sporym wyzwaniem, gdyż jego odbiorcami są bliżej nie określone firmy z różnych branż, których nie da się łatwo wyszukać.
Nam się udało, a efekty mówią same za siebie 🙂

Cel kampanii

Celem było dotarcie do firm z różnych sektorów gospodarki, które projektują i produkują własne produkty z wykorzystaniem elementów z tworzywa sztucznego.

W ramach tych firm mieliśmy za zadanie zainteresować osoby decyzyjne, posiadające w firmie określone odpowiedzialności, ofertą klienta, w celu umówienia spotkania.

Zakres geograficzny: Polska.

Strategia

Do realizacji założonych celów wybraliśmy metodę  Email Networking, która pozwala na bezpośredni kontakt z odbiorcami.

Po zbudowaniu imiennej bazy odbiorców, przygotowaliśmy komunikację w 4 sekwencjach mailowych.

Analizując propozycję wartości stworzyliśmy unikalny mechanizm, który pozwalał odbiorcom realizować ich biznesowe cele.

Realizacja

W ciągu 2 tygodni osoby na decyzyjnych stanowiskach otrzymały profesjonalny przekaz w 4 sekwencjach.

W efekcie pozyskaliśmy aż 48 osób zainteresowane rozmową o współpracy.

Klient miał pełne ręce roboty prowadząc łącznie 135 konwersacji mailowych.

 

%

Unikalne otwarcia maili

%

odpowiedzi

%

hot leadów

JAK POZYSKALIŚMY 33 HOT LEADy w tydzień

hotelarstwo

Zawsze skupiamy się na wyznaczonym celu i odpowiednio dostosowujemy strategię i narzędzia. Zobacz jak pozyskaliśmy leady metodą Email Networking dla iLumio.

Cel kampanii

Celem kampanii było zainteresowanie osób decyzyjnych w hotelach 4 i 5* wdrożeniem jednego z technologicznych produktów klienta.

Tworząc personę jako odbiorcę kampanii określiliśmy głównie dyrektorów hoteli oraz dyrektorów operacyjnych.

Zakres geograficzny: Dubaj, Singapur, Bałkany. 

Strategia

Do realizacji postawionego celu wykorzystaliśmy model Email Networking.

Po zbudowaniu bazy prospektów na wyznaczonych rynkach, zdefiniowaliśmy propozycję wartości oraz stworzyliśmy komunikację biznesową.

Realizacja

Osoby na wysokich stanowiskach otrzymały profesjonalny przekaz w czterech etapach, dzięki czemu pozyskaliśmy 33 osoby zainteresowane rozmową o produkcie.

%

Unikalne otwarcia maili

%

odpowiedzi

%

HOT leadów

Maszyny do pakowania – 132 wątki, 31 leadów

Produkcja urządzeń

Klient oferujący maszyny do pakowania automatyzujące końcowy etap procesu produkcyjnego. Sporym wyzwaniem było dotarcie do producentów, którzy pakują swoje produkty w określony sposób.

Cel kampanii

Jak dotrzeć do firm, które pakują swoje produkty w określny sposób oraz wykonują tą czynność manualnie? 

W ramach takich firm należało dotrzeć do odpowiedniej struktury osób decyzyjnych w firmie, aby umówić demo maszyny.

Zakres geograficzny: Polska.

Strategia

Po warsztatach z klientem określiliśmy sposób selekcji firm, które mają największy potencjał sprzedażowy.

W firmach tych znaleźliśmy osoby odpowiedzialne za dany obszar i stworzyliśmy dedykowany przekaz. Poruszał on istniejące problemy, za które odpowiadał odbiorca, w odpowiedzi na które zaprezentowaliśmy rozwiązanie przynoszące oczekiwane rezultaty.

Całość kampanii realizowana była wg naszej metody DISK™.

Realizacja

Zaakceptowaną bazę odbiorców zaadresowaliśmy komunikacją mailową w ramach kampanii Email Networking, składającą się z 4 sekwencji.

W ciągu 3 tygodni nasz klient prowadził korespondecję ze 132 odbiorcami, z których 31 skonwertowało na leady sprzedażowe.

 

%

Unikalne otwarcia maili

%

odpowiedzi

%

hot leadów

POZNAJMY SIĘ!

SPRAWDŹ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Interesuje Cię ile możesz zyskać współpracując z nami?

Wstępną analizę, wraz z obliczeniem ROI, przygotujemy gratis oraz wskażemy najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów lub sprzedaży.

Opisz w formularzu krótko czym się zajmujesz oraz czego oczekujesz i kiedy możemy krótko porozmawiać. Już wtedy dowiesz się co możesz zyskać.

Pamiętaj – marketing ma generować zyski!