B2C – Produkty konsumenckie

Masz biznes online? Zwiększymy Twoją  sprzedaż.

Zwiększamy sprzedaż online produktów i usług projektując skuteczny lejek sprzedaży. Jeszcze więcej odwiedzających Twój biznes online dokona zakupu!

JAK TO DZIAŁA?

Produkty konsumencie (nie handel internetowy) oferowane są zarówno przez mniejszy biznes online, jak i duże firmy. W obydwu przypadkach sprzedaż online ma olbrzymi potencjał.

Jednakże niezbędnym jest, aby cały ekosystem pozyskujący klientów był odpowiednio zaprojektowany i właściwie podgrzewał leada z zimnego do gorącego.

Służy do tego lejek sprzedaży, dzięki któremu mamy pewność uzyskania wysokiej konwersji.

lejek sprzedaży - jak to działa - sprzedaż online na smartfonie
01

Lejek sprzedaży - ŚCIEŻKA KLIENTA

Skuteczna sprzedaż to nie tylko kampania reklamowa, która jest istotnym początkiem drogi klienta.

Aby strategia przyniosła jak najlepsze efekty, uzyskując pożądane ROI, tworzone są i łączone ze sobą lejki konwersji przypisane do: produktu, reklam, kontentu (np. blog) oraz komunikacji emailowej.

System taki działa automatycznie a nabywcy przechodzą przez wiele punktów styku z marką, aby jak najwięcej z nich skonwertowało na sprzedaż.

lejek sprzedaży - droga klienta
biznes online - lejek sprzedaży na komórce
02

biznes online a MAKSYMALIZACJA ZYSKÓW

Każdy etap w stworzonej lejka sprzedaży jest monitorowany, mierzony i optymalizowany, aby finalny wynik przynosił jak największą konwersję oraz zysk.

Od momentu pierwszego styku z marką i pozyskania zainteresowania, klient dowiaduje się coraz więcej o ofercie, jest odpowiednio edukowany, czyta artykuły blogowe, otrzymuje wartościowe materiały np. ebooki i gdy ma już do nas zaufanie – gotowy jest na zakup.

Pierwszy zakup…

03

Nie tylko pierwszy zakup

Pierwszy zakup to dopiero początek drogi klienta ponieważ, cały system jest zaprojektowany w taki sposób, aby móc dosprzedać kolejny produkt i wielokrotnie monetyzować jednego, wcześniej pozyskanego, klienta.

Jest to tzw. tworzenie całościowej wartości klienta (Life Time Value) i pokazuje ile możemy zarobić na jednym pozyskanym kliencie w danym okresie czasu.

biznes online - sprzedaż
biznes online - skalowanie
04

SKALOWANIE. JESZCZE WIĘCEJ SPRZEDAŻY

Gdy już lejek sprzedaży działa, sprzedaje, a praca manualna jest zminimalizowana to oznacza to, że czas zwiększyć sprzedaż online i tym samym zyski.

Automatyczny system ma dużą zaletę: nie ważne ile osób przez niego przejdzie – nie zmęczy się. Możemy zatem sukcesywnie zwiększać ilość osób w lejku.

System taki łatwo otwiera nowe rynki z olbrzymim potencjałem. Ale to już inna historia…

KORZYŚCI AUTOMATYCZNYCH LEJKÓW KONWERSJI B2C

Aby sprzedawać więcej, taniej i na autopilocie.

Skalowalność

Zwiększanie dopływu leadów i sprzedaży w celu dynamicznego rozwoju biznesu online

Właściwi odbiorcy

Przekaz trafi do określonej przez klienta grupy osób, która ma największy potencjał konwersyjny

Automatyka

Wyklucza wiele manualnych zadań wykonywanych przez minimum kilka osób. System pracuje nawet gdy śpisz.

Wizerunek i zaufanie

O Twojej marce dowie się olbrzymia masa potencjalnych klientów. Poznają Cię i nabiorą zaufania. A tu już jest bardzo blisko do sprzedaży.

OTO JAK UZYSKALIŚMY 570% ROI

Mieliśmy jasno określony cel – sprzedaż jak najwięcej karnetów do Fitness Klubu. Wykorzystanie sprzedaży automatycznej było oczywistym wyborem.

Cel kampanii

Pozyskanie jak najwięcej ilości nowych klientów w okresie wzmożonych promocji.

Targetem kampanii były aktywne fizycznie (bieganie, fitness) osoby z Krakowa i okolic, które chciałyby kontynuować treningi podczas sezonu jesienno-zimowego.

Strategia

Wybraną metodą pozyskania nowych klientów była kampania na Facebooku, kierująca do konwersji (tu: zakupu) na stronie internetowej fitness clubu.

Po zdefiniowaniu grupy odbiorców określona została propozycja wartości, która prezentowana była w kilku reklamach (testy A/B/C).

Realizacja

Najlepiej działające grupy reklam na Facebooku zostały przeskalowane, a te niedziałające wyłączone. Osoby zainteresowane kierowane były na stronę internetową klienta i przechodziły do ostatniego kroku w lejku produktowym. Dokonywały zakupu, który określony był jako cel kampanii.

Podczas 10 dni kampanii zrealizowana 127 zakupów po 135 zł.

dni

Sprzedanych karnetów

Wartość karnetu

%

Uzyskanego ROI

POZNAJMY SIĘ!

SPRAWDŹ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Interesuje Cię ile Twój biznes online może zyskać na współpracy z nami?

Wstępną analizę, wraz z obliczeniem ROI, przygotujemy gratis oraz wskażemy najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów lub sprzedaży.

Opisz w formularzu krótko czym się zajmujesz oraz czego oczekujesz i kiedy możemy krótko porozmawiać. Już wtedy dowiesz się co możesz zyskać.

Pamiętaj – marketing ma generować zyski!

4 + 14 =