JAK TO DZIAŁA?
Prowadzisz sklep, masz ciekawą ofertę, ale oczekujesz lepszych efektów. Sytuację tą ma wiele małych i średnich sklepów internetowych, które borykają się z właściwym dotarciem do klientów.
Sprzedaż masowo przenosi się do internetu, konkurencja rośnie, a o klientów trzeba walczyć.
Naszym rozwiązaniem jest mądre zautomatyzowanie sprzedaży, aby ona rosła i przynosiła coraz wyższe ROI.
Ale trzeba to zrobić dobrze!
NIE MARTW SIĘ. KLIENT SAM PRZYJDZIE!
Twój klient nie tylko musi trafić do Twojego sklepu, ale musi się zainteresować Twoją ofertą i zaufać Ci, aby dokonać pierwszego zakupu.
Służą do tego tzw. lejki konwersji, które przekuwają osobę, która Cię nie zna i jeszcze Ci nie ufa, na osobę mocno zainteresowaną zakupami u Ciebie.
POMÓŻMY KLIENTOWI KUPIĆ
Aby doprowadzić do sprzedaży musimy przeprowadzić potencjalnych klientów przez kilka etapów: trafić do właściwej osoby z właściwym, dedykowanym przekazem, zainteresować go, pokazać, że jesteś rzetelnym biznesem z atrakcyjną ofertą i poprowadzić go za rękę aż do kasy.
A wszystko w zautomatyzowany i wysoko konwertujący sposób.
03
JAK WYGLĄDA DROGA KLIENTA W LEJKU?
Przy pomocy kampanii w Google i na Facebooku docieramy do osób, które będą najbardziej zainteresowane Waszym produktem. Tylko Ci klikną w spersonalizowany komunikat, przejdą do Twojego produktu i go kupią. A jeśli nie to odzyskamy jak najwięcej porzuconych koszyków oraz pozyskamy email, aby przenieść komunikację i dosprzedaż na drogę mailową. Natomiast remarketingiem doprowadzimy do jeszcze wyższej konwersji.
04
MAKSYMALIZACJA ZYSKÓW
Każdy etap w stworzonej architekturze jest monitorowany, mierzony i optymalizowany, aby finalny wynik przynosił jak największą sprzedaż.
Sprzedaż… ale nie jednego, tylko kilku produktów. Wykorzystując odpowiednie narzędzia zwiększymy wartość koszyka oraz wartość unikalnego klienta przy coraz niższym koszcie jego pozyskania.
A to najlepsza droga do coraz wyższego zwrotu z inwestycji (ROI).
05
NIE TYLKO PIERWSZY ZAKUP
Pierwszy zakup to dopiero początek drogi klienta. Cały system jest zaprojektowany tak, aby dosprzedać kolejne produkty i wielokrotnie monetyzować jednego, wcześniej pozyskanego, klienta.
Jest to tzw. tworzenie całościowej wartości klienta (Life Time Value) i pokazuje ile możemy zarobić na jednym kliencie w danym okresie czasu.
06
SKALOWANIE. JESZCZE WIĘCEJ SPRZEDAŻY
Gdy system już działa, a praca manualna jest zminimalizowana oznacza to, że czas zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski.
Automatyzacja ma dużą zaletę: nie ważne ile osób obsłuży – nie zmęczy się. Zwiększamy ilość wizyt i dosprzedajemy produkty, aby osiągać coraz więcej.
Stąd już tylko jeden krok, aby wyjść na nowe rynki, które mają niesamowity potencjał. Ale to już inna historia…
KORZYŚCI AUTOMATYCZNEJ SPRZEDAŻY W INTERNECIE
Sklep działający na autopilocie to marzenie niejednego właściciela.
Skalowalność
Zwiększanie sprzedaży i ilości zainteresowanych osób w celu dynamicznego rozwoju biznesu klienta
Właściwi odbiorcy
Przekaz trafi do określonej przez klienta grupy osób, którzy mają największy potencjał konwersyjny
Automatyka
Wyklucza wiele manualnych zadań wykonywanych przez minimum kilka osób. System pracuje nawet gdy śpisz.
Wizerunek i zaufanie
O Twojej marce dowie się olbrzymia masa potencjalnych klientów. Poznają Cię i zaufają oraz dokonają pierwszego zakupu. I kolejnych…
POZNAJMY SIĘ!
SPRAWDŹ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?
Interesuje Cię ile możesz zyskać współpracując z nami?
Wstępną analizę, wraz z obliczeniem ROI, przygotujemy gratis oraz wskażemy najskuteczniejszą metodę pozyskiwania leadów lub sprzedaży.
Opisz w formularzu krótko czym się zajmujesz oraz czego oczekujesz i kiedy możemy krótko porozmawiać. Już wtedy dowiesz się co możesz zyskać.
Pamiętaj – marketing ma generować zyski!